„Șase magazine Lidl au fost amendate cu 80.000 de lei. S-a retras de la comercializare marfă neconformă în valoare de 10.671 de lei. Totodată, au fost aplicate șase avertismente”, a declarat Giani Bura, comisar șef adjunct la Protecția Consumatorilor Bihor.
LIDL România a reacționat în urma controalelor la nivel național despre care am scris și noi zilele trecute printr-un comunicat pe care îl redăm mai jos:
„Controalele ANPC din luna curentă, într-un număr neobișnuit de mare, au vizat 85% din magazinele Lidl România. Aceste acțiuni au avut ca rezultat identificarea anumitor abateri în anumite magazine din rețea. Am făcut toate demersurile pentru a remedia în cel mai scurt timp posibil aceste situații având în vedere că, în relația cu autoritățile, noi dăm permanent dovadă de totală deschidere și pentru că ne asigurăm în tot ceea ce facem că ne îmbunătățim constant pentru a ne păstra locul în inima clienților noștri.
Încă de la intrarea noastră pe piață, obiectivul nostru cel mai important a fost acela de a oferi clienților noștri cea mai bună experiență de cumpărături. Echipa Lidl România mulțumește milioanelor de clienți care ne trec pragul datorită calității produselor noastre, dar și pentru că știu că sănătatea și siguranța lor sunt prioritare pentru noi. Îi așteptăm în continuare cu produsele pe care le cunosc și le apreciază și garantăm efortul nostru zilnic pentru a le oferi la cel mai bun raport calitate-preț”, se arată într-un comunicat de presă emis de Lidl.