Vacanță de coșmar în Mykonos: Am fost păcălit la restaurant. Mi-a venit să leșin când am văzut cât este pe nota de plată
Un turist aflat în Mykonos cu familia a fost la un pas de leșin când a văzut nota de plată. Bărbatul susține că a fost înșelat cu 360 de euro de personalul unui restaurant. El a povestit cum au fost furați şi minţiţi în zona cunoscută Platys Gialos.
Restaurantul se află în aceeași zonă cu un alt local, DK Oyster Bar, cunoscut pentru practici nu tocmai ortodoxe. De altfel, cârciuma a fost bombardată cu recenzii negative din partea clienţilor furioși care spun că au fost minţiţi pe faţă, relatează The Sun
De această dată, clientul a explicat într-o postare pe reţelele sociale că au fost abordați de un chelner în timp ce îşi căutau un loc pe plajă.
Bărbatul le-a spus că familia ar putea folosi șezlongurile hotelului cu condiția să cumpere două băuturi. Clientul a fost de acord spunând că a fost o afacere aparent echitabilă, dar după un timp, chelnerul a insistat să plaseze o comandă.
„Ne-a forțat să comandăm milkshake-uri”
Personalul restaurantului, a povestit turistul păcălit, au fost întrebaţi despre prețuri, dar au evitat să răspundă, asigurându-l că acestea sunt ieftine. „În acest timp ne-a forțat să comandăm milkshake-uri pentru copiii noștri. Pentru că am stat acolo aproximativ o oră, ne-am gândit că la fel de bine am putea să comandăm niște mâncare, el recomandându-ne niște calamari la preţul de 19 euro. Mi-a spus că vine cu o salată și pâine pentru care am întrebat din nou dacă este o taxă separată, iar el a spus «Nu»”, a declarat turistul păgubit.
„Calamarii costau 148 euro”
După ce s-a arătat nemulțumit de prețurile excesive, clientul susține că a fost tratat cu ostilitate. El spune că unul dintre casieri a rupt partea de sus a chitanței, care include detalii despre tranzacție și spune că nu a fost obținută nicio semnătură după ce cardul lui de credit a fost debitat cu suma uluitoare de 376 de euro.