Antena 1 a câştigat bătălia audiențelor de Revelion, după o luptă strânsă cu Pro TV

0
153

Antena 1 a căştigat bătălia cu Pro TV, după o luptă strânsă pe audienţe. Pro TV – cu Protevelionul, şi Antena 1, cu un program realizat de echipa coordonată de Mona Segall.

Cifrele în intervalul de maximă audienţă (22.00-2.00) s-au dus spre două milioane de români pentru Revelionul cel neBun de pe Antena 1. Pro TV a fost aproape.

Bătălia a fost bară la bară: când Pro TV primul, când Antena 1 prima (locurile se schimbau mai ales în pauzele publicitare). Pe medie însă, Revelionul a fost adjudecat de Antena 1 (cu un avans mai mare după miezul nopţii).

Anul trecut, Revelionul era câştigat pe toate segmentele de public de Pro TV, pe intervalul 22.00-2.00. Tot cu Protelevelion cu Pavel Bartoş şi Raluka.

De notat poziţionarea România TV. Postul TV a promovat Revelionul drept „transferul anului”. Asta pentru că România TV a mers pe formula cu măşti, cu care câştiga an de an Dan Negru. A mers? Vedem în continuare. Un mic „spoiler”: a fost locul al treilea, pe linie.

Dacă în alţi ani România TV punea o menţiune „Live” (lăsând impresia că Revelionul este în direct), anul acesta a menţionat că „se cântă live”.

Este primul an din aproape un sfert de secol când Dan Negru lipseşte de Revelion, după ce s-a transferat la începutul lui 2022 la Kanal D.

Înainte de cifre, care au fost programele de Revelion (vorbim de intervalul 22.00-2.00, considerat „Prime-Time-ul” nopţii de Revelion:

  • Pro TVProtevelionul, cu Pavel Bartoş şi Raluca prezentatori
  • Antena 1Revelionul cel neBUN, cu Nea MărinLiviu Vârciu şi Andrei Ştefănescu
  • Kanal D: filme – Cum să fii amantu’ la femeiStrada SperanţeiLuptă curajoasă
  • Prima TVTotu-i fain, program prezentat de Diana Enache (fata lui Adrian Enache) şi Alin Pascal (băiatul interpretei Matilda Pascal Cojocăriţa)
  • TVR 1Revelion 2023 cu Marius Florea Vizante
  • TVR 2Fuegovelion cu Paul Surugiu – Fuego
  • Digi 24: Breaking Show
  • Antena StarsVedetelionul, cu Andreea Bănică
  • România TVRevelionul măştilor şi al duetelor

NAŢIONAL. În intervalul 22.00-2.00, s-au uitat pe Antena 1 la Revelionul cel neBun 1,97 de milioane de români în fiecare minut. Nea Marin a fost pe primul loc, dar Pro TV a fost aproape: o medie de peste 1,8 milioane pentru Protevelionul cu Pavel Bartoş şi Raluca.

Măştile de pe România TV au adus staţiei locul trei în noaptea de Revelion, cu aproape 750.000 de telespectatori.

Topul naţional a fost completat de Revelionul de pe Antena Stars, de TVR 2 şi de Antena 3 (cu transmisiuni de la Revelioanele din stradă).

URBAN. La oraşe, diferenţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost mai mică. S-au uitat la Revelionul Antena 1 aproape 900.000 de români, cu mai puţin de 30.000 peste Pro TV.

România TV a fost pe locul al treilea, însă la mare distanţă de primele două. Şi la mai mare distanţă au fost Antena Stars şi Antena 3.

COMERCIAL. Şi publicul comercial a fost strâns disputat între Antena 1 şi Pro TV. A câştigat Antena 1, cu 460.000 de telespectatori din segmentul 21-54 de ani urban. Pe acest target, Pro TV a numărat 407.000 de persoane.

Diferenţa dintre primele două clasate şi restul lumii a fost considerabilă: România TV, locul al treilea a avut audienţe de peste cinci ori mai mici pe segmentul comercial.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.